Teman

Eftersom det ibland är svårare och ibland lättare att skriva så blir det lite ojämnt i bloggandet. Detta är inte till fördel för vare sig mig eller er läsare. Funderar nu på om jag ska skriva bloggen med ett tema per dag? Låter det intressant? Fundrar på om jag ska ha en kategori liknande den idag som kan handla om

* tips eller olika delmål man kan använda sig av för att ta kontroll över sitt liv.

* Ett annat tema kan vara att jag tar upp lite minnen från hur jag upplevde sjukdomen och också vad jag reagerar på idag.

* Sedan en liten friare del där jag kan skriva om tankar och mina egna personliga åsikter. Kan även lägga in sådant som frågestunder.

* Delar som rör information om ätstörningar, men även sådant som näringslära och dylikt.

* Tips till anhöriga.

* Och sedan även lite tips på litteratur, filmer, musik som jag snubblar över som rör ämnet ätstörning eller destruktivt beteende.


Vad tycker ni? Har ni några önskemål på något tema som jag borde fokusera extra mycket på minst en gång i veckan? Kom gärna med synpunkter!

Kommentarer
Postat av: Louise

gud vilken bra blogg! fortsätt så :)

2009-11-20 @ 08:25:40
URL: http://myworld2.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0